niedziela, 24 listopada 2013

Hi

WITAAM PO MEGA DŁUGIEJ NIEOBECNOŚCI ^^'

A więc zacznę od tego że będę niedługo pisać opowiadanie i tu publikować więc chętnych zapraszam do czytania ^.^
Wczoraj był bardzo... bardzo dziwny dzień, ale mimo wszystko było miło jak nigdy~
tylko teraz pytanie... jaka tematyka opowiadania?
...
nie wiem ;-;
muszę zapytać kogoś xD
ale wenę do pisania mam jak nigdy xDD
będzie śmiesznie :3




niedziela, 22 września 2013

Trol

Dziwny tytuł posta? przypadek? Tak~!
Dziś piszę ja Akashi. Przez szkołę ledwo mam czas T^T
Tylko w weekendy ;-;
Do tego jestem na diecie i takie bym ciacho zjadła T^T
takie ciasteczka chodzą mi po głowie *^*

Co by tu jeszcze napisać...
Już wiem~!
Moja siostra się ze mnie śmiała gdyż powiedziałam "Ale ten banan zrobił mi dobrze"
same zboczeńce w moim otoczeniu xD no ale cóż bywa ^.^'
Dziś miałam jechać do babci ale moja siostra oczywiście musiała sobie iść do koleżanki x.x


nic ciekawego po za tym ;-;
mam fazę na M.I.B - Men In Black 
Strasznie mi się podoba ta piosenka i ich fryzury *^*
kocham <3

Przetłumaczony tekst piosenki 
~~
OK potrząśnij tym, zwiąż wszystkie zmartwienia, które sprawiają, że boli cię głowa
Tak, rób cokolwiek chcesz, dlaczego, za co?
Zasadzę w twojej głowie wspomnienie, uczynię to nawet nowszym

Odłóż to, jakie inne słowa są potrzebne?
Każdy jest taki zdezorientowany, po prostu słuchaj
To znowu się zmienia, więc mogę cię zapytać?
Głośnym głosem

Wyjdź, podnieś swój tyłek z krzesła
Dzisiaj wieczorem na chwilę wymażę twoją pamięć
(Podkręć muzykę, skacz, podnieś znowu ręce, skacz)
Wyjdź, poimprezujmy, przynajmniej raz słyszałaś o M.I.B

Dalej, wszyscy pędźcie pędźcie, wszyscy pędźcie pędźcie
Wszyscy pędźcie pędźcie, razem pędźcie pędźcie
(Podkręć muzykę, skacz, podnieś znowu ręce, skacz)
Wszyscy pędźcie pędźcie, wszyscy pędźcie pędźcie

Zic do o, mój flow Pavarottiego sprawia, że dostaję stojące owacje
Dzisiaj po prostu ruszaj się tak, jak ci mówię
To miejsce to ja i interes nocy

Czarny garnitur, czarne buty, czarny krawat
Czarny zegarek, czarne okulary, czarny samochód
Podkręć muzykę, skacz

Jesteśmy na parkiecie, gotowi wyruszać
Nie podoba mi się, jak udajesz niewinność
Dziecinko, malutka chodź, powiedz mi
Czego pragniesz, czego pragniesz, czego pragniesz
Malutka chodź, powiedz mi, czego pragniesz

Wyjdź, podnieś swój tyłek z krzesła
Dzisiaj wieczorem na chwilę wymażę twoją pamięć
(Podkręć muzykę, skacz, podnieś znowu ręce, skacz)
Wyjdź, poimprezujmy, przynajmniej raz słyszałaś o M.I.B

Możesz walić w kalkulator i używać głowy
Możesz udawać, że jesteś szalona i bawić się, dzisiaj to wybaczalne
Dzisiaj to wybaczalne, dzisiaj to wybaczalne

Nie dbaj zbytnio o nic, po prostu rób tak, jak czujesz
Chodź za mną i podnieś ręce, Faceci w Czerni

Zryw/pęd zryw zryw zryw x4

Wyjdź, podnieś swój tyłek z krzesła
Dzisiaj wieczorem na chwilę wymażę twoją pamięć
(Podkręć muzykę, skacz, podnieś znowu ręce, skacz)
Wyjdź, poimprezujmy, przynajmniej raz słyszałaś o M.I.B

Dalej, wszyscy pędźcie pędźcie, wszyscy pędźcie pędźcie
Wszyscy pędźcie pędźcie, razem pędźcie pędźcie
(Podkręć muzykę, skacz, podnieś znowu ręce, skacz)
Wszyscy pędźcie pędźcie, wszyscy pędźcie pędźcie



Pomagałam przyjaciółce potem drugiej i czuje się dobrze z tym, że wiedzą co teraz mają zrobić dzięki mnie ^.^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~
Jutro do szkoły a ja jestem chora x.x
nie wiem jak wytrzymam ale moje klasowe yaoi trzyma mnie przy życiu xD
po prostu siedzę w ławce i tylko się śmieje >.<
w mojej klasie nie ma lekcji xD wszyscy potracili rozumy~!

No ale przynajmniej nie jest sztywno ^.^
Pozdrawiam 
Akashi


sobota, 7 września 2013

Coś o niczym

JOŁ MADAFAKA (tekst zapożyczony od koleżanki. Osobiście go nie cierpię)

       Jakby co to niezbyt ogarniam o czym piszę (Spontan! Czysty spontan!), także kolejna chaotyczna notka od wszechmogącej Kyoko! Tak więc zapytam Was.. chcielibyście walczyć z tytanami tak jak w Shingeki no Kyojin/ Attack on Titan (kto zna anime to wie o co chodzi)? Ja osobiście bardzo chciałabym dołączyć do Oddziału Zwiadowców. Och! Poczuć tę wolność <3 Ale serio, jakbym zobaczyła takie duże coś co tylko biega i zjada (Tytan) to zareagowałabym tak " Łooo jakie to wielkie. A co się stanie jak to połaskoczę?" a potem pewnie bym spróbowała, a na koniec zabiła xD Tak dla jasności. Nie jestem walnięta. Pewnie połowa Otaku by tak zareagowała. Albo i nie.. nieważne xD
    A więc akapit z mądrościami ludowymi czas zacząć!
wieje nudą 
Także tego... temat o marzeniach. Przeważnie ludzi uważają, że marzenia są po to, by je spełniać. Natomiast ja uważam, że nie każde marzenie da się spełnić.. niektórzy wybierają sobie taakie marzenia, których nie da się spełnić, bo mają nadać życiu trochę fantazji i nierealność. Ja osobiście należę do takich osób. Przecież nie da się nauczyć latać. Chyba, że samolotem, ale to już inna sprawa. Kocham takie marzenia. Marzenia nadające smaku i koloru wszystkiemu wokół. Marzenia, które mogą nas pochłonąć na bardzo długo. Takie są najlepsze. Zazwyczaj wybieramy sobie takie marzenie, które ma pomóc nam zrealizować też inne ważne dla nas wartości. Ja chciałabym nauczyć się latać, ze względu na to, że chcę być wolna i nienawidzę przywiązania. Za szybko nudzą mi się monotonne czynności i miejsca. Jak wykonuję coś na jeden sposób za długo to wpadam w wielki dół z przykrótką drabinką. Kocham zmiany. Kocham też poznawać obcych i obce miejsca, bo dzięki nim poszerzam swoją wiedzę. Chociaż z poznawaniem obcych to mam problem, bo jetem baaardzo nieśmiała. Ale i tak lubię to robić ^_^
   No dobra. Czas napisać coś na temat.. czegoś xD Nie wiem dokładnie co to będzie, ale na pewno coś będzie dafuq!? No to ten teges. Ojejuniu tyle tych tematów, że zaraz wybuchnę! Może w takim razie kilka pytań z serii "O co Kyoko pyta nagle i bezpośrednio" Co uważacie o homoseksualizmie? Jakie macie marzenia? Potraficie ogarnąć XXI wiek? Ja nie potrafię mimo, że jestem z '99 roku, ale kij w pupcie i tak nie ogarniam internetu, hipsterów i miłości przez "fejsa". No nic przejdźmy do pytań. Wolisz być osobą lubianą czy lubiącą? Wolę być lubiącą, bo nienawidzę jak ktoś za mną lata i wszystko chce robić za mną. Ku*wa kto wie, może jeszcze by mi do wanny wlazła! Jak to jest, że ludzie nie lubią osób walniętych i szalonych i w ogóle odmieńców? Czemu ludzie nie lubią skrajności  i wolą być niezdecydowani? Nie lubię takich osób. Nie wiem czy ktoś mi na te pytania odpowie, bo nawet w internetach mnie uważają za negatywną dziwaczkę. Konwersacja moja i mojej przyjaciółki:
Kyoko: Dlaczego mnie lubisz?
M: Bo się znamy od małego
Kyoko: Taa ja to samo. Co jest nie tak? Razem się wychowałyśmy, a nawet nie potrafimy powiedzieć dlaczego się lubimy..
M: Gdybym poznała Cię dopiero teraz to bym Cię nie lubiła.
Kyoko: Dlaczego?
M: Bo jesteś dziwna.
Kyoko: Auć.
Ach ta szczerość xD Chciałam jeszcze oznajmić, że tą oto rozmową kończę ten post. Do widzenia i na razie. Zawijam kiecę i lecę. Bajbaj ;**

poniedziałek, 2 września 2013

Szkoła

Dziś rozpoczęcie roku szkolnego
Kyoko już to pisała :3
Te wakacje wspominam dość dobrze konwent, spotkanie k-popowe, dużo dziwnych wydarzeń...

jestem chora a to dopiero 1 dzień szkoły ;-;
"Twoje życie nie jest wyłącznie twoje, abyś mógł ot tak je odrzucić." ~~Sakata Gintoki

jutro mam sprawdzian z matmy ;-;
to trochę mnie przeraża bo nie wiem czy cokolwiek napiszę na tej kartce...
Eh, ale wierzę, że dam radę chociaż się podpisać xD

Kyoko już jest to oznacza częstsze notki ^.^
napiszcie w komentarzu co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce~!

Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole <3

Wejście Smoka

TA-DAM~!

Tak więc wielki powrót Kyoko :3

Nie było mnie, ponieważ nie miałam internetu. I telefonu. Zresztą telewizji też xD Także Kyoko musiała się inaczej zabawiać (o ile uciekanie przed strażą miejską z opuszczonego sanatorium można nazwać zabawą.. ale cicho xd). Widzę, że Akashi panikowała przez moją nieobecność. Co do zabawiania.. oj dużo się działo kiedy neta nie było.. wyjazd do Irlandii, w góry, czytanie wspaniałych książek przez które w nocy nie mogłam spać (to też wina mojego nowego żyrandola.. jest przerażający! No nieważne) xD No i tradycyjne szwendanie się po mieście ;P Tak więc byłam wszędzie i nigdzie fuck logic. to nie ma sensu 
Jak wszyscy wiemy dzisiaj rozpoczęcie roku (za ten tekst pewnie zostanę obrzucona pomidorami .-.). Taaak. Kolejny rok spania na ławce i udawania, że się słucha :3 No cóż.. co by tu jeszcze.. ach no tak! Mówi się, że przez internet nie da się znaleźć przyjaźni. Ja znalazłam ich wiele, ale z jedną osobą spotykam się nadal i regularnie utrzymujemy kontakt. Wystarczy mocno chcieć, a wszystko się uda :3 Z Akashi też miałam się spotkać, ale coś nie wypaliło. Trudno! Następnym razem się uda <3 Musi się udać w końcu jesteśmy przyjaciółkami.
No. Do rzeczy xD Co byście zrobili gdybyście spotkali osobą inną niż reszta społeczeństwa? Ale nie chodzi mi o ludzi, którzy założą vansy w dziwnym kolorze i już myślą, że są odmieńcami. Mam na myśli człowieka myślącego inaczej, który zaskakuje na każdym kroku. Uświadamia Ci, że nie wiesz do końca jak człowiek może się zachować, bo to co uważasz za niemożliwe to on właśnie może to zrobić i nie wstydzi się tego. Takie osoby sprawiają, że życie staje się śmieszniejsze. Ludzi tego typu jest bardzo mało przez co niestety niektórzy mogą ich poniżać, uznają ich za dziwaków, bo po prostu nie są tacy, jacy powinni być. To, że są inni nie znaczy, że są gorsi (Boże gadam jakbym prowadziła kampanię przeciw rasizmowi xD Ale rasistów nie lubię). No sprawy poważne zakończone.. mam nadzieję xD

Nie wiem o czym pisać, więc piszę bez ładu i składu i w ogóle chaos. A to wszystko przez rozpraszający deszcz. Rozprasza, bo zawsze chciałam iść w deszczu nad morze <3 Ech serio nawet sama nie wiem o czym piszę, no ale przecież to ja xD Jeden wielki nieogar ;P W każdym bądź razie na dzisiaj to wszystko ^^ Simsy na mnie czekają, muszę uciekać, bo będą smutne ;D Hahah :DDD
Przesyłam buziaczki ;**

wtorek, 27 sierpnia 2013

Dziś piszę znów notkę ja ~! 
um, trzeba zmotywować Kyoko niedługo xD
Wczoraj miałam  ciekawy dzień ^.^ byłam z mamą w paru sklepach i kupiłam sobie pastelowe buty <3 szukałam bluzy z uszami ale na razie nie było ;-; (trzeba jutro się też wybrać bo dziś jest dostawa ^.^) i kupić jeszcze czarne buty z ćwiekami *^*

Haha śmieszny gif ^.^

Serio nie wiem jak długo pociągnie ten blog bez kogoś jeszcze...
Jak Kyoko szybko się nie pojawi będę płakać ;-;
Do tego Haru nie zaliczyła poprawki...
Dobiją mnie wszystkie ;-;
może Dev mi pomoże eh...
Niedługo szkoła a ja mam tylko 4 podręczniki >.<
Co to ma być xDD 
brak zeszytów, torby, piórnika i innych przyborów x.x
trzeba się jutro ogarnąć T^T
do tego będę nosić okulary, ciekawe jak będę w nich wygadać (hhahahahaha już to widzę xDD)
Na razie kończę tą notkę, do zobaczenia ;3
~~Akashi

niedziela, 18 sierpnia 2013

Medżik~!

Dziś dość nietypowo
Nasz blog nie jest ogarnięty obecnie ale powracam :3
będzie dużo nowości na blogu, będzie więcej zdjęć ~! YAY xD

To tak, będzie wprowadzone parę zmian ale główna tematyka bloga będzie taka sama
to on w ogóle o czymś jest ?
ogaaaar xD
Na dziś mega krótka notka gdyż źle się czuje...
Jutro zapewnię wam coś ciekawego do poczytania ~!
to na razie kończę

~~Akashi

środa, 31 lipca 2013

I Like You ~!

Witam ~! 
Dziś notkę piszę Ja *Akashi* (tak, wiem możecie już płakać xD ) dziś wychodzi nowa piosenka EXO - Growl (tag, bardzo się jaram xD). 
Bardzo przepraszamy was za to, że nie było żadnej notki (smuteg) ALE SZYKUJEMY DLA WAS NIESPODZIANKĘ ^.^ KTO ZGADNIE CO TO?
Ok, przechodząc do notki. I Like You.
przyjaźń, miłość i inne uczucia względem nas. Często nie odwzajemniane bądź skrywane. Na pewno każdy z was kiedyś ukrywał swoje uczucia. (A może niektórzy nadal tak mają? ^.^ )
Kochać kogoś to uczucie niesamowite. 
Odrzucenie jest niezmiernie bolesne. 
Wejść w związek z ukochaną osobą jest jak spełnienie marzeń.
Zdrada jest jak mieć wbijane ostrza.
Miłość nie jest łatwa. Jeśli się kogoś kocha, przetrwa się wszystko.
Często jest się w związku z niewłaściwą osobą. Uważa się, że może kiedyś się do niej przekonam, ale to tylko rani Ciebie. Jest Ci żal tamtej osoby więc się zgadzasz, a może jednak się zakochasz? 
Różne pomyłki, strach, żal, bycie miłym sprowadzają często do niewłaściwego związku. Jednak jeśli się znajdzie tą jedyną i niepowtarzalną miłość to na pewno się to poczuje. 
Tak, że powodzenia w znalezieniu swojej połówki ~!
(przepraszam za napisanie tak nudnej notki ;-; )
~~Akashi

piątek, 26 lipca 2013

Klucz

Cześć i czołem! (a może nosem...(?)) Tu Kyoko <3

 Także notkę zacznę sprawą organizacji. Jako, że ja i Akashi wspólnie prowadzimy bloga to należałoby wprowadzić jakąś systematyczność. Tak więc zdecydowałyśmy, że będziemy pisać codziennie i na zmianę, a co trzeci dzień utworzymy wspólnego posta (mam nadzieję, że rozumiecie, bo ja sama ledwo się w tym łapię). No a więc ze spraw czysto organizacyjnych to tyle! ;)

   Zacznijmy od pytania. Czuliście kiedykolwiek niepewność względem siebie? W sensie nie do końca byliście pewni kim jesteście? Jakie mam zainteresowania? Marzenia? Cele? Zapewne wielu zadaje sobie tego typu pytania i nie każdy zna na nie odpowiedzi. Ja też jeszcze ich nie znalazłam, ale znalazłam "klucz", który pomoże mi się znaleźć przed odpowiednią bramą do poznania odpowiedzi. Dla każdego tym kluczem jest coś innego. Dla kogoś będą to wizyty u psychologa, dla innego zmiana otoczenia lub po prostu rozmowa z przyjacielem. Dla mnie był to wyjazd i zmiana stylu życia. Otóż zmiana nadeszła niespodziewanie i gwałtownie, więc jakże spokojnie zareagowałam "JA NIE MOGĘ, CO SIĘ DZIEJE!?". Potem w nocy (tak tak w nocy zawsze nachodzą mnie myśli.. chyba dlatego nie mogę zasnąć o.O) oświeciło mnie. "Ja się po prostu zmieniam", a za zmianą nadeszły nowe doświadczenia, błędy i dodatkowa wiedza. Wystarczyło oczyścić otoczenie i umysł. Mianowicie nie dawno skończyłam zapoznawać się ze sposobem bycia Japończyków i jedna rzecz zwróciła moją uwagę--- "Posprzątaj wokół siebie, a Twój umysł będzie czysty jak Twoje otoczenie". Można to zrozumieć na różne sposoby. Dla mnie oznacza to zakończenie niedokończonych spraw i po prostu chwilowa zmiana otoczenia, a dopiero wtedy nastąpią zmiany. Mówi się, że ludzie się nie zmieniają. To prawda, nie zmieniają się sami z siebie, żeby się zmienić potrzebujemy coś co nas nawróci na zmianę, coś (lub ktoś) co nas popchnie do nowych doświadczeń, do rozpoczęcia nowej, może i lepszej drogi prowadzącej do poznania siebie. Kto wie, może dzięki nowej drodze zyskamy nową pasję, która wrośnie w nas i będzie trwała wiecznie..?

DOBRZE! TO TYLE CO CHCIAŁAM DZISIAJ PRZEKAZAĆ  wiem, że mało, ale zawsze coś    I PAMIĘTAĆ! NIE BAĆ SIĘ ZMIAN, BO ONE PROWADZĄ DO SZCZĘŚCIA!!! :)

No w takim razie buziaki ;**


czwartek, 25 lipca 2013

Moje szczęście

WITAM <3 
Dziś notką zajmę się ja ( Akashi ) ~! Kyoko dziś nie ma TT^TT
Więc tak, zacznę od tego, że mimo iż boże nie wiem o czym pisać ;w; block b mi nie pomaga ;-;
Dobra tego nie było xD dziś opowiem wam trochę o chińskim programie do przerabiania zdjęć a mianowicie o XiuXiu ~!  =^.^=
Ostatnio gdy się nim bawiłam cieszyłam się jak dziecko ^w^
um nooo i wyszło mi takie coś xD
(Akashi jako tomboy ;w; tag bardzo duuuużo XiuXiu)

A teraz wam pokażę przed zabawą 

Jak widać Akashi lubi się pobawić XiuXiu i mieć przy tym niezłą zabawę :33
Naprawdę masę rzeczy można tam zrobić~! (zmienić kolor włosów, powiększyć oczy, dodać soczewki, wybielić zęby, "odchudzić się", dokleić rzęsy~!, czy nawet się ubrać) I tak mało wam wypisałam, naprawdę tam można zrobić w sumie wszystko!!!
Można pobrać ten program [Link do pobrania], ale też jest komfortowa wersja online która w sumie moim zdaniem jest trochę lepsza pod względem tego, iż nie trzeba tego instalować i nie zajmuje miejsca :3 [Link do wersji online]
Od razu mówi by nie bać się tego, że program jest po chińsku~! są obrazki które naprawdę ułatwiają sprawę~! Zresztą zawsze można zrobić próbę i zapoznać się z tym programem!
Od dłuższego czasu szukałam tak rozbudowanego programu i naprawdę jestem zadowolona z tych wszystkich funkcji jakie zapewnia mi XiuXiu ~!
ZAPRASZAM DO ZABAWY XIUXIU!
To teraz tak coś tak o czym innym (koniec reklamy XiuXiu ^.^)
Um, naprawdę cieszę się, że postanowiłyśmy razem pisać tego bloga i móc się dzielić z wami naszą wiedzą na temat szczęścia. Um, początek notki był o programie do przerabiania zdjęć, teraz będzie o przyjaźni. Co rozumiem przez słowo "przyjaźń" ? Silną więź między dwoma osobami (wierzę w przyjaźń damsko-męską), poczucie bliskości osoby na której można polegać nie zależnie od sytuacji. Na pewno każdy z nas ma taką wyjątkową osobę, choć może si`e nam wydawać, że nie ale każdy (naprawdę!!) ma takiego swojego anioła stróża. 
Moich najlepszych przyjaciół jak i aniołów stróżów opisuje jednym słowem. 
 tak nazywamy naszą rodzinę xD wszystko jest pokręcone ale kocham ich wszystkich z osobna. 
Oni są moim szczęściem w przyjaźni. Dzięki nim naprawdę dużo zyskałam. 
ARIGATO GOZAIMASU !! 

To ode mnie chyba tyle na dziś ~!
Mata ne 
またね
저녁에 만나요! 

~~Akashi <3

środa, 24 lipca 2013

Na sam początek


 Cześć wszystkim <3


 Otóż mowa o blogu, na którym będziemy pisać o sposobie na szczęście, życiu, popełnianiu błędów i szukaniu odpowiedzi, na które nie potrafimy odpowiedzieć. W końcu zawsze znajdzie się coś co chcemy przekazać ludziom, którzy nas otaczają, a jednak ich nie znamy. Spróbujemy pisać o Japonii i Korei i ogółem wszystkim co z Azją związane. Ach i na koniec ja jestem Kyoko, a moja przyjaciółka to Akashi. Dwie dziewczyny, które mimo wielkiego dystansu między nimi próbują wspólnie odnaleźć szczęście.

 Kilka słów o Kyoko:

Tak więc, przywitam się jeszcze raz- Witam! Obecnie mam czternaście lat i jestem niepoprawną optymistką, lecz czasem realistką (to się u mnie powleka xD). Nie wiem jeszcze co dokładnie mnie interesuje, (w końcu jestem na drodze do szukania własnego ja) ale wiem, że będzie to na pewno Japonia. Nie w sensie muzyka czy moda tylko kultura, zasady savoir-vivre'u i religia jaką wyznają (no i może mam słabość do anime i mangi..) . Z pewnością kocham ryzyko i ogólnie prędkość, wysokość, och i wielbię podróżować. Nie wiem jaką muzykę preferuję, ale na pewno nie jest to pop. Niektóre osoby twierdzą, że moje poglądy są słodkie, ALE JA TAK NIE UWAŻAM. Heh Akashi mnie zabije, że tak napisałam. No ostatnio potrafię być bardzo romantyczna, ckliwa i wrażliwa (co mnie przeraża, bo nigdy taka nie byłam) i zazwyczaj jestem nieśmiała, wręcz aspołeczna. No i cóż jestem jednym z wielu poszukiwaczy szczęścia ^^


Kilka słów o Akashi:

 Wiiiitam tu Akashi. Postanowiłam pisać tego bloga, by dzielić się z Wami moim doświadczeniem. Mimo że moja przyjaciółka mieszka daleko to naprawdę łączy nas niesamowita więź.Ja tutaj będę zajmować się modą i muzyką azjatycką :33 (będę Wam pokazywać to w moim wykonaniu). Nie zawsze będzie wspaniale ale chce wam pokazać jak można w łatwy sposób zrobić coś samego w wybranym przez nas Azjatyckim stylu~! Muzyka jest moją główną inspiracją. Słucham Koreańskich, Japońskich i Tajwańskich piosenek. Będę wam pisać o nowych piosenkach tak jak o tych co już trochę czasu mają. ~! Mam wiele zainteresowań, mianowicie Azja, moda, fotografia, śpiew, taniec, aktorstwo, anime, manga,rysowanie , muzyka, jazda konna, gra na gitarze, szycie. Będę wam pokazywać moje projekty nie tylko ubrań ale i różnych innych rzeczy. Mam 15 lat obecnie. Jestem spontaniczną, lojalną, przeważeni optymistyczną osobą która mimo swojego dość młodego wieku wiele przeżyła, jestem dość nieśmiałą osobą. Taką ciekawostką o mnie jest to (choć może nie powinnam tego pisać xD) że jestem harcerką (ZHP) to mnie dużo nauczyło i stałam się dzięki temu lepszą osobą Od 3 lat interesuję się Azją. I naprawdę tego nie żałuję i mam nadzieje, że moja pasja będzie trwać wiecznie ^.^

                                                                                                                                                        
~~Kyoko&Akashi
 PS: Komentarze mile widziane. ;**