Hej~!
Już od jakiegoś czasu zaczą się rok szkolny, nowe przygody itp. Będę mieć teraz dla was naprawdę wiecej czasu więc blog powinien działać sprawnie. Jedna notka na tydzień minimum. Tak wiem, że wiele razy to już pisałam ale teraz będzie inaczej :) zmobilizuje się dla was mimo, że osób które to przeczyta pewnie jest niewiele ale nawet jeśli znajdzie się jedna taka osoba będę naprawdę szczęśliwa <3
Więc na blogu pojawią się:
▶dalsze części opowiadania
▶więcej zdjęć
▶być może druga osoba prowadząca
▶(postaram się) regularne notki
Wiem, że to dla mnie łatwe nie będzie ze względu na dużą ilość zajęć poza lekcyjnych ale wierze w siebie (ू•ᴗ•ू❁) A wy?
Ta notka za długa nie będzie ale kolejna powinna już zawierać ciekawe treści ^^
Do następnego wpisu °˖✧◝(。•ᴗ•。)◜✧˖°
środa, 12 listopada 2014
czwartek, 22 maja 2014
słońce i "Two words"
Witam~~
Czy wam też jest tak gorąco przez te ostatnie dni ?
W domu jest gorzej niż na dworze czasami ...
T^T
trzeba będzie poprawić oceny jeszcze ^^"
nie chce mi się T^T
mam plan pisać opowiadanie na bloga.
Mam nadzieję, że to wyjdzie dobrze <3
Notka będzie dziś ode mnie krótka.
Mogę dać wam mały wstęp.
"Two words"
/ziewa/ "-Eh, zmęczenie dopada mnie coraz częściej ;-;"
Słońce raziło powieki Emi.
"-Ojej, już ranek, znów trzeba iść do szkoły..." W jej głosie od razu było słychać niezadowolenie.
Jej życie toczyło się głównie w internecie, miała mało przyjaciół w rzeczywistym świecie a w szkole ją gnębiono. Była popychadłem dla tych "lepszych osób".
Jej wygląd nie dawał po sobie znaku, że cierpi. Wszystko ukrywała, tak naprawdę jej blada skóra skrywała wiele blizn.
Nienawidziła swojego życia, ludzie życzyli jej za plecami śmieci, czuła się bezużytecznie.
Kiedyś była uśmiechniętą dziewczyną, czerpała radość ze wszystkiego co robi do póki nie przyszło jej iść do 4 klasy podstawówki. Wtedy dzieci ją zaczęły wyzywać od dziwadeł i tak zostało do gimnazjum.
"- Jedyną moją motywacją by tam iść jest to, że to już trzecia klasa... eh"
W internecie czuła się bezpiecznie, nikt nie znał osób które ją otaczają więc nie miał o niej żadnej przedwczesnej opinii.
Emi wstając od laptopa ręką przyjechała po swoich długich dość jasnych włosach i przetarła oczy. Krokiem pingwina poszła do łazienki potykają się o wszystkie rzeczy po drodze.
Obmyła bladą twarz zimną wodą i od razu poczuła się lepiej po czym poszła na śniadanie.
Będąc już w pokoju puściła piosenkę Shin Ji Hoon - Happy Ending
Zaczęła się ubierać tak jak przeważnie na czarno, przeczesała włosy, spakowała się chwyciła torbę z Black Veil Brides i wyruszyła do szkoły.
Na razie ma tym kończę mam nadzieję, że będzie nie najgorzej. To tylko kródki wstęp więc nie hejtujcie od razu xDD
Okej ja zmykam ~~ Paaa <3
Spać, spać i spać!
Witam wszystkich po mojej dosyć długiej nieobecności!~
Wybaczcie.:c
Czy tylko ja jestem ostatnio taka wykończona? Ciągle chce mi się spać. Zapewne przez to, że jest tak gorąco. Wszystkiego się odechciewa.TT
Jutro jest ostatni dzień moich egzaminów 'na półmetku'! Yaay~! Cieszmy się!
Mam już dosyć chodzenia w białych koszulach i ciągle podwijających się spódnicach... Zdecydowanie wolę krótkie spodenki.
No i co dalej? W sobotę przez cały dzień zgon w autokarze, żeby w końcu dojechać do Paryża...
Na pewno przywiozę jakieś zdjęcia i się nimi z Wami podzielę!
To tyle ze spraw, które są dosyć ciekawe.
A na koniec podzielę się z Wami piosenką, którą oficjalnie kocham~
Wybaczcie.:c
Czy tylko ja jestem ostatnio taka wykończona? Ciągle chce mi się spać. Zapewne przez to, że jest tak gorąco. Wszystkiego się odechciewa.TT
Jutro jest ostatni dzień moich egzaminów 'na półmetku'! Yaay~! Cieszmy się!
Mam już dosyć chodzenia w białych koszulach i ciągle podwijających się spódnicach... Zdecydowanie wolę krótkie spodenki.
No i co dalej? W sobotę przez cały dzień zgon w autokarze, żeby w końcu dojechać do Paryża...
Na pewno przywiozę jakieś zdjęcia i się nimi z Wami podzielę!
To tyle ze spraw, które są dosyć ciekawe.
A na koniec podzielę się z Wami piosenką, którą oficjalnie kocham~
wtorek, 20 maja 2014
"Będziesz moją panią"
Schwytanej sarnie łzy z oczu płyną, tak bardzo żal jej wolności. Tak Tobie kiedyś będzie żal, cudownej kwitnącej miłości.
Życie szybko mija a dziś wyjątkowo szybko.
Rzadko kiedy tak mam.
Każdy dzień mija tak szybko .///.
Niedługo koniec gimnazjum~! jeszcze jakiś miesiąc <3
Nareszcie te okropne 3 lata minęły <3
Nie zawsze były takie straszne jednak większość wspominam nie ciekawie.
Eh. Czemu ludzie uwielbiają j\się kłócić z innymi ?
Siedzę sobie i patrzę w okno.
Tak dawno nie byłam razem z Tobą...
Nie przytulaliśmy się ani nic.
Nie wiem co się stało..
Zamknęły się drzwi..
Do szczęścia...
Tak dawno nie byłam razem z Tobą...
Nie przytulaliśmy się ani nic.
Nie wiem co się stało..
Zamknęły się drzwi..
Do szczęścia...
niedziela, 18 maja 2014
arigato.
Hej ludziki.
Czy życie ludzkie musi być tak skomplikowane? Moim zdaniem tak. Gdyby nie te wszystkie próby na które nas los wystawia są częścią próby by nas umocnić.
Tyle ludzi wokół nas popełnia samobójstwa tyko dlatego, że nie wytrzymuje presji tego świata. Inni ludzie potrafią ranić tylko po to by podbudować siebie ale i tak to tylko satysfakcja na chwilę.
Chcę by Kyoko wróciła na bloga. Naprawdę jest mi bez niej źle.
Mimo że się zmieniła to i tak dla mnie jest tą samą kochaną osobą.
Krótka notka dziś. Staram sie myśleć o blogu tylko jak mogę. Niedługo wakacje. Nareszcie trochę wolnego dla uczniów. Pamiętajcie pandzie by sie uczyć ~!
pozdrawiam.
. ~~Akashi
Czy życie ludzkie musi być tak skomplikowane? Moim zdaniem tak. Gdyby nie te wszystkie próby na które nas los wystawia są częścią próby by nas umocnić.
Tyle ludzi wokół nas popełnia samobójstwa tyko dlatego, że nie wytrzymuje presji tego świata. Inni ludzie potrafią ranić tylko po to by podbudować siebie ale i tak to tylko satysfakcja na chwilę.
Chcę by Kyoko wróciła na bloga. Naprawdę jest mi bez niej źle.
Mimo że się zmieniła to i tak dla mnie jest tą samą kochaną osobą.
Krótka notka dziś. Staram sie myśleć o blogu tylko jak mogę. Niedługo wakacje. Nareszcie trochę wolnego dla uczniów. Pamiętajcie pandzie by sie uczyć ~!
pozdrawiam.
. ~~Akashi
wtorek, 11 lutego 2014
księżniczka~!
Hejho~!
ostatnio mówię wszystkim że jestem księżniczką xD
i przez to tak się czuję XDD (baka Akashi)
chciałabym was się zapytać o czym chcecie notki? hym?
bo jak na razie wszystko piszemy bez ładu i składu xDD
Yuuki wam się już przedstawiła <3 moja mała słodka siostrzyczka ^w^
Czekam na wasze odpowiedzi <3
życie jest ciężkie eh~~
Ostatnio wszyscy się jarają nijakim Yuzuru Hanyu.
Na początku myślałam że dziewczynki jarają się młodym japońskim łyżwiarzem.
Zaciekawiona tym tematem obejrzałam kilka jego występów.
Stwierdzam, że jest naprawdę świetny ~!~!~!
nie dość że przystojny to jeszcze utalentowany *^*
jest naprawdę świetny i nie sugeruje się tu wyglądem (nieeee wcale xD )
Chciałbym obejrzeć jego występ na żywo~!
Jutro na 8 do szkoły ;-; ale przynajmniej nie ma matmy~!
Tyle radości z tego powodu~!
Ostatnio nikt nie czepia się mojego wyglądu w szkole (brawo ~!)
Idę zjeść naleśnika >p<
na razie żegnam paa~~~~~~~~~~~~~!
niedziela, 2 lutego 2014
Mówcie mi Juki~
Cześć wszystkim~! *macha*
Od dzisiaj też będę dodawać tu posty~ Mam nadzieję, że mnie polubicie~^w^
Hum.. może tak na dobry początek powiem coś o sobie~c:
Mam na imię Wiktoria, ale boję się tego imienia soooł.. Mój nick to Yuuki/Juki/Jógi/Śnieżka/Śnieg.. Ok, ludzie mówią do mnie różnie~XD Interesuję się...*tum tum tum* Kulturą azjatycką~! *BAM* od ok. 4-5 lat~^^
...taaaag~ Słucham kejpopu~XD Dżejroka też~c:
Uhm.. na co dzień inspiruję się modą koreańską~(tak, usiłuję zrobić z siebie Ulzzanga, tak, nie wychodzi mi to, tak, wyglądam jak chińskie pokrzywdzone dziecko..XD)
Jestem strasznie nieogarnięta i często robię sobie krzywdę..>3< Lubię wszędzie być i poznawać nowych ludzi~*o* Chociaż na początku znajomości jestem strasznie nieśmiała...
..mam też dziwny głos, który zmienia się w zależności od emocji (a czasami temperatury otoczenia.. SERIO)~
Nadużywam słowa 'joł' i 'cudownie'~
Jestem też uzależniona od '~' i '...'
JAK MROCZNIE~XDD
Hum... to chyba tyle na początek... Ta notka jest taka nieogarnięta...TT Wybaczcie~!
Od dzisiaj też będę dodawać tu posty~ Mam nadzieję, że mnie polubicie~^w^
Hum.. może tak na dobry początek powiem coś o sobie~c:
Mam na imię Wiktoria, ale boję się tego imienia soooł.. Mój nick to Yuuki/Juki/Jógi/Śnieżka/Śnieg.. Ok, ludzie mówią do mnie różnie~XD Interesuję się...*tum tum tum* Kulturą azjatycką~! *BAM* od ok. 4-5 lat~^^
...taaaag~ Słucham kejpopu~XD Dżejroka też~c:
Uhm.. na co dzień inspiruję się modą koreańską~(tak, usiłuję zrobić z siebie Ulzzanga, tak, nie wychodzi mi to, tak, wyglądam jak chińskie pokrzywdzone dziecko..XD)
Jestem strasznie nieogarnięta i często robię sobie krzywdę..>3< Lubię wszędzie być i poznawać nowych ludzi~*o* Chociaż na początku znajomości jestem strasznie nieśmiała...
..mam też dziwny głos, który zmienia się w zależności od emocji (a czasami temperatury otoczenia.. SERIO)~
Nadużywam słowa 'joł' i 'cudownie'~
Jestem też uzależniona od '~' i '...'
JAK MROCZNIE~XDD
Hum... to chyba tyle na początek... Ta notka jest taka nieogarnięta...TT Wybaczcie~!
wtorek, 7 stycznia 2014
Kyoko
Eh... za ciekawie nie jest teraz gdyż Kyoko zostawiła mnie samą z blogiem ale mimo wszystko postaram się go ogarnąć i może kogoś dodać
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To tyle z organizacji xDD
Powiem tak Akashi przeszła dużą zmianę wewnętrzną i zewnętrzną ^.^
staram się być pastel gothem i powiem wam, że nawet mi to wychodzi ^w^
tak samo jak i w życiu prywatnym znalazłam trochę czasu dla siebie (NARESZCIE T^T)
Do tego wszystkiego po świętach zachorowałam .............
przemilczę ten temat xDD
Moje seme jest teraz dla mnie takie miłe Awwwwwwwwww
to słodkie tak jak moje zdjęcie z Czaką <3 (mój pies ^v^ )
idę niedługo do Reala z Chenem xDD idziemy oglądać zwierzaki
i Azjatów
T^T
idem jeść paaaaaaa~~~~~~
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





